dimecres, 14 de novembre del 2012

El temps a sobre

Se'm tira el temps a sobre.

 
 



Només tinc deu minuts per escriure aquest post. Després haig d'anar a buscar els nanos al cole, que a ella se li ha inundat el magatzem de la llibreria i m'ho ha demanat per favor. No tindré temps ni de revisar el que escric però em ve tant de gust que no m'importa. La meva vida ha donat un tomb i se que no vaig en la direcció correcta però tampoc hi anava abans, així que, a la merda. La novel·la sortirà en breu; porto dues setmanes tancat amb la editora revisant-ne el contingut. He volgut reconsiderar-ne alguns punts i ella és de les que vol que les coses quedin clares abans de publicar-les. La veïna està exultant i ens proporciona tot l'ajut que pot i em convida a sopar ja que tot el temps que perdo és perquè ella m'ha emmerdat i casualment quan pujo sempre està sola, o si de cas amb els nens, però de vegades no, i ahir, mentre li explicava què és el que feia a París i ella em mirava amb cara de desencís i comprensió, treia el paquet de tabac  de la butxaca de la camisa i me n'oferia un, vaig besar-la i vam acabar al llit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada