dijous, 14 de juny del 2012

INCÍS





 
De què ha d'anar aquest bloc?
Encara no ho tinc clar.  He passat el dia llegint Steinbeck, llegint Dumas, llegint Kristof, i encara no he trepitjat el carrer. Ara tinc ganes d'escriure alguna cosa però rellegeixo les meves entrades  i me n'adono que tot plegat comença a sonar a novel·la argumental. No era el que pretenia. De fet no pretenia res. Ja vaig provar d'escriure un parell de drames però el rebuig va ser tan contundet que vaig deixar-ho estar. Reconec que la primera era un desastre. La segona diria que tenia el seu què. 
Amb tot, escriure em segueix agradant; gairebé més que llegir. Buscar un tot d'una idea inacabada em revoluciona per dins. En alguns casos, quan l'inici, la trama i el desenllaç se m'apareixen massa nítidament, ho deixo estar abans de començar. A mi el que m''apassiona és  el camí, sentir com  m'allunya de mi  per portar-me cap a llocs insospitats. En aquest bloc v ull trencar amb allò  que el meu cap estableix com a cànon.  Vull que cada nova entrada  desmemembri el  bloc  en una cosa més i més indesxifrable, en un pupurri de jos desconnectats  (però lligades) de/a la realitat. Hi ha d'haver de tot i no ha de ser res a la vegada. Després, demà, quan torni a connectar-me, ves a saber si hauré canviat d'opinió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada