dimarts, 5 de juny del 2012

PRIMER DIA 3,4,5













2
M'estiro al llit i observo el sostre de l'habitació durant hores.


3
M'entra gana i surto al carrer.
I aleshores la llum de la tarda que il·lumina les façanes del carrer i una dona grassa i cridanera que gairebé se m'empassa en la seva carrera cap a uns nens que estan a punt de creuar el carrer tot just quan arriba un descapotable conduit per un home d'uns cinquanta anys de camisa carai posat de no haver dubtat mai ni un moment de cap de les decisions que li ha tocat prendre i que ara mateix pren la correcta i s'atura a temps de salvar la vida als dos nens que, immobils enmig del carrer, només responen al crit de la mare i corren cap a mi amb la seva cara d'obrers parisencs, s'entrebanquen amb les cames d'una noia d'uns trenta anys que  somriu i em mira i em diu alguna cosa que no entenc abans d'entrar al meu portal i saludar a la portera com si es coneixessin de tota la vida

4
Menjo amb gana i pujo a la Torre Eyffel





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada